BISKUT KESUKAAN SAYA

January 18, 2013





Kalau tadi saya ada cerita tentang biskut kesukaan suami saya, kali ni nak review biskut kesukaan saya pula.   hihi..

Taadaaa....

Inilah dia biskut yang telah berjaya menambat selera saya. 

Biskut Oat Krunch (Strawberry & Blackcurrant)




Dulu, suka yang perisa coklat. Tapi, bila dah rasa perisa ni , terus jatuh cinta.. Lagi sedap tau. Sebab dia ada rasa oat, kacang hazel, pastu siap dengan buah-buah bagai.. Memang sedaplah, pendek kata...


p/s : Selain sedap, biskut ni juga berkhasiat :)








You Might Also Like

10 comments

  1. sedap kan biskut ni.. kami pun suka jugak..

    ReplyDelete
  2. sy suke yg mcm ni, tp choc.. heheh

    ReplyDelete
  3. yana pon slalu buat stok biskut nie kat opis.. ngonyeh@ ^^

    ReplyDelete
  4. cm ne yerk? hana nk pm kowt fb awk, tp awk x ltk la link fb kt sni. boley bg link fb?

    ReplyDelete
  5. yg ni pun biskut kesukaan saye. hehe.

    ReplyDelete
  6. sdap2x..ayut mkn gak slalu biskut ni...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS