JOM RONDA-RONDA BERSAMA KAMI

January 29, 2013






Ni gambar anak buah saya, kakak saya mms pada saya.. Alahai rinduuu betul kat dorang!

Yang abang, Baby Mat. Adik pula, Baby Arif.





Eh, Mat nak bawa adik ronda ke mana tu? Tak nak bawa Mak Uda ke?.. Mak Uda nak ikut jugak. Nanti Mak Uda balik Kedah, Mat bawak Mak Uda naik beskal Mat tu ye.. hihihi..


p/s : Suka dengar Mat cakap melalui phone.. Comel :)




You Might Also Like

11 comments

  1. anak bujang wina pun dah ketagih dengan beskal dia ehehehee

    ReplyDelete
  2. alamak...psl pe tk bley tgk gamba tu...

    ReplyDelete
  3. @♥ Wina ♥hihi.. comel tengok budak budak naik basikal :)

    ReplyDelete
  4. @liaye kak. rindu sangat. dulu masa dok kl, tiap minggu balik kedah, boleh jumpa dorang. ni dah 3 bulan dok johor, memang jaranglah nak berjumpa..

    ReplyDelete
  5. @Haryati Faizaleh, kenapa pula ye tak boleh tengok?.. cuba buka lagi sekali :)

    ReplyDelete
  6. alahaiii comel2nya hero dua orang tu.

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS