KELEWATAN

January 02, 2013





Selamat tengahari kawan-kawan :)
 
Dah makan tengahari ke?.. Sekarang ni, cuaca mendung je kat tempat saya.. Pagi tadi hujan lebat sangat kat sini...
 
Hari ni, 2.1.2013. Hari kedua di dalam tahun baru.. Uwaaaa,.. hari ni datang lambat sikit ke pejabat.. Masuk office pukul 9.. Alasan lambat?.. adala.. hihihi.. Tak mau jadikan hujan sebagai alasan!
 
 
 
p/s : Debaran di dada kian terasa. Allahuakbar, Subhanallah, Alhamdulillah...
 

You Might Also Like

15 comments

  1. berdebar??ada apa2 ke ni??hihi

    ReplyDelete
  2. jalan sesak.Hari ni AK keluar 6.30..fuh dah tau jalan sesak kena keluar..tp kalau bangun lmabt tu tkleh nk ckp pe lah.hehe

    ReplyDelete
  3. Kakak lambat sebab jalan sesak masa nak hantar anak ke sekolah disamping hujan mencurah-curah.

    ReplyDelete
  4. haaaa hari ni pon lewat... 1minit tp still merah punchcard uhuks

    ReplyDelete
  5. kita lewat jg tp sb g antar ank sekolah hari pertama kan

    ReplyDelete
  6. Salam kenal...

    Brdebar nk dpt tugas baru ke...happy new year:-)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum ros...hujan rahmat tu...:)

    ReplyDelete
  8. btul2 kak..tp kalau bnjir nak lalu cmna ? hehe

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS