CENDERAHATI DARI KOREA | INILAH REALITI

Tuesday, 1 October 2013

CENDERAHATI DARI KOREA




Dua minggu lepas, kawan satu office saya, Kak Isma ada pergi bercuti ke Korea.. Wah bestnya.. Beliau pergi dengan kawan-kawan satu bisness.. ~Hai O~...

Seronoknya, muda-muda lagi dah berjaya dan dapat ke negara orang.. 

Ini antara cenderahati yang beliau bagi pada saya. 

Terima kasih akak! 


Ni pengepit kuku. Lepas ni kalau nak potong kuku mesti akan ingat akak. hikhik.



Ni pulak beg duit. Boleh lah guna letak duit nak turun beli kat cafe. Lagi senang kan..


Yang ni pulak rantai kunci a.k.a key chain..  Comel je saya tengok.. Boleh terus guna !




Bila pula giliran tuan blog nak melawat ke negara orang. hihi. Ada yang pernah pergi Korea? Best tak?. 




"Ya Allah, terima kasih atas segala nikmat yang telah Kau berikan kepada ku dan keluargaku... Ya Allah, aku mohon padaMu Ya Allah, kurniakanlah zuriat yang soleh dan solehah buatku dan suamiku(Roshazareeza dan Muhammad Sabri). Juga buat semua yang sedang menanti rezeki dariMu Ya Allah. Sesungguhnya Engkaulah Maha Mengasihani HambaMu ini, Ya Allah." :)

10 comments:

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

murah rezeki ros..

Nurzakiah Hanum said... Reply Comment

wow bestnya dpt gift

Rai Ourkizuna said... Reply Comment

comel comel je cenderahati dari korea.. hehe..

Deqla Manjew said... Reply Comment

syok la dpt hadiah. deqla pun x sabar nk tgu ida blk dari korea.. nak tuntut hadiah.. hahahaha.. ;p

Mrs Velentine said... Reply Comment

sepit kuku tue MV pun ada bos bagi dari korea

Cik Puan Rara said... Reply Comment

bestnyaaa~ hehehe.

Farah Waheda Wahid said... Reply Comment

wah banyaknya ros, bak mai sini satu...he he he...

Ainim Suju said... Reply Comment

banyaknya hadiah

ummiross said... Reply Comment

Alhamdulillah, murah rezeki Ros, cantik2 souvenir tu.

memmetlenggeng said... Reply Comment

Bertuahnya org yang dapat pegi korea tu, dan bertuahnya ros :)