Tuesday, 1 October 2013

CENDERAHATI DARI KOREA




Dua minggu lepas, kawan satu office saya, Kak Isma ada pergi bercuti ke Korea.. Wah bestnya.. Beliau pergi dengan kawan-kawan satu bisness.. ~Hai O~...

Seronoknya, muda-muda lagi dah berjaya dan dapat ke negara orang.. 

Ini antara cenderahati yang beliau bagi pada saya. 

Terima kasih akak! 


Ni pengepit kuku. Lepas ni kalau nak potong kuku mesti akan ingat akak. hikhik.



Ni pulak beg duit. Boleh lah guna letak duit nak turun beli kat cafe. Lagi senang kan..


Yang ni pulak rantai kunci a.k.a key chain..  Comel je saya tengok.. Boleh terus guna !




Bila pula giliran tuan blog nak melawat ke negara orang. hihi. Ada yang pernah pergi Korea? Best tak?. 



10 comments:

  1. comel comel je cenderahati dari korea.. hehe..

    ReplyDelete
  2. syok la dpt hadiah. deqla pun x sabar nk tgu ida blk dari korea.. nak tuntut hadiah.. hahahaha.. ;p

    ReplyDelete
  3. sepit kuku tue MV pun ada bos bagi dari korea

    ReplyDelete
  4. wah banyaknya ros, bak mai sini satu...he he he...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, murah rezeki Ros, cantik2 souvenir tu.

    ReplyDelete
  6. Bertuahnya org yang dapat pegi korea tu, dan bertuahnya ros :)

    ReplyDelete

Minta doakan saya dimurahkan rezeki untuk mempunyai zuriat :)
Terima kasih untuk doa itu.
Saya juga mendoakan semoga anda dimurahkan rezeki :)