CENDERAHATI DARI KOREA




Dua minggu lepas, kawan satu office saya, Kak Isma ada pergi bercuti ke Korea.. Wah bestnya.. Beliau pergi dengan kawan-kawan satu bisness.. ~Hai O~...

Seronoknya, muda-muda lagi dah berjaya dan dapat ke negara orang.. 

Ini antara cenderahati yang beliau bagi pada saya. 

Terima kasih akak! 


Ni pengepit kuku. Lepas ni kalau nak potong kuku mesti akan ingat akak. hikhik.



Ni pulak beg duit. Boleh lah guna letak duit nak turun beli kat cafe. Lagi senang kan..


Yang ni pulak rantai kunci a.k.a key chain..  Comel je saya tengok.. Boleh terus guna !




Bila pula giliran tuan blog nak melawat ke negara orang. hihi. Ada yang pernah pergi Korea? Best tak?. 



Previous
Next Post »

10 comments

Click here for comments
1 October 2013 at 15:32 ×

comel comel je cenderahati dari korea.. hehe..

Balas
avatar
admin
1 October 2013 at 15:45 ×

syok la dpt hadiah. deqla pun x sabar nk tgu ida blk dari korea.. nak tuntut hadiah.. hahahaha.. ;p

Balas
avatar
admin
1 October 2013 at 16:05 ×

sepit kuku tue MV pun ada bos bagi dari korea

Balas
avatar
admin
1 October 2013 at 16:47 ×

wah banyaknya ros, bak mai sini satu...he he he...

Balas
avatar
admin
1 October 2013 at 20:19 ×

Alhamdulillah, murah rezeki Ros, cantik2 souvenir tu.

Balas
avatar
admin
1 October 2013 at 23:27 ×

Bertuahnya org yang dapat pegi korea tu, dan bertuahnya ros :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment