JANGAN MARAH-MARAH YER

October 08, 2013




SUMBER : FB

Selamat pagi.. Jangan marah-marah pagi ni ye.. Nanti kelat je muka tu.. Cepat berkedut.. Senyum k :)


You Might Also Like

19 comments

  1. assalamualaikum & very good moning

    ReplyDelete
  2. morning.. have a gud day ahead =)

    ReplyDelete
  3. Betul tu sis ..kalau marah2 ..lepas tu mesti ada rasa menyesal sebab kecian dengan org kena marah kan huhu

    ReplyDelete
  4. Pagi ni agak marah jugak bila ada orang kondem anak akak, katanya anak akak nakal, cikgu susah nak jaga. Memang dia nakal, tapi itu masa umur2-3 tahun dulu. rasa tangan dah menggigil nak tulis kat FB, tapi tahan dan fikir-fikir-fikir impaknya, bersabarlah, tahan marah..Biarlah, Tuhan pun dah uji kawan tu macam-macam sebelum ni. Kalau dia tak sedar lagi, bukan urusan kita dah tu.

    ReplyDelete
  5. Jangan marah2, nanti kena jual. Hikhik... Nanti seharian mood jadi tak baik kan :)

    ReplyDelete
  6. salam ros...

    thanks sudi singgah blog sy..
    dh follow back... :3

    ReplyDelete
  7. betol . kalo suka marah2 nanti cepat tua :)

    ReplyDelete
  8. hehe....senyum..senyum..senyum..kalau muka ketat,kerja pun ketat je nanti...:-)

    ReplyDelete
  9. setuju sgt2.. bila tgh marah, byk perkataan yg x elok otomatik keluar.. huhu.. bahaya.. kena istighfar byk2..

    ReplyDelete
  10. tapi kadang2 kena lepaskan kemarahan tu, baru lega...hehe...

    ReplyDelete
  11. marah...? kawal lah marah kita, jangan meroyan tak tentu pasal.. hihi

    kali pertama mama singgah sini... terus follow.

    ReplyDelete
  12. kalau asyik marah muka berkedut -_-

    ReplyDelete
  13. kedut yang tak nak tu..tp kalau nak marah juva acaner..hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS