SOALAN 1 : ANDA TANYA, SAYA JAWAB

October 23, 2013



Susulan dari entry BUAH DELIMA SERINGGIT SEBIJI , yang saya buat hari Isnin yang lepas. Ada teman blogger yang bertanya :


Jawapan : Betul Kak.. memang murah.. Ros pun terkejut.. Banyak beza denganharga kat JB ni.. Kat sana tengah musim agaknya.. Tu yang murah.. Ni baru buah delima. Hari tu, musim buah cempedak, ada yang jual murah sangat! . Kadang-kadang sampai tak ada harga.. Terlalu banyak kan... (eh, dah terkeluar tajuk pulak.. hihi.. Tajuk buah delima, pi masuk bab cempedak pulak ).. 


P/S : Mulai hari ni, kalau ada apa-apa pertanyaan dari rakan blogger, saya akan buat entry yang macam ni.. Tak ape kan kawan-kawan ?..





You Might Also Like

9 comments

  1. eh baguslah.. org tanya, ros jawab..ok jugak ni..buat je entri mcm ni lagi k.. nanti deqla nak tanya soalan byk2 kat ros.. haha...

    ReplyDelete
  2. Bgs gak akak wat cm ni....kadang2 kita jwp kt komen box dorg x perasan...
    Pandainyewwww!!!! Hihihi

    ReplyDelete
  3. psstt.. minat aamir ke? hihi.. x mrh la.. hak masing2 utk mnt kan.. tp SRK byk awards dah mng.. haha.. aamir ni deqla suka tgk dia berlakon dlm raja hindustani.. kalo ros terer filem tahun bila tu? dia ada menang aktor terbaik tau masa tu.. hihi.. akele hum akele hum pun deqla suka gak tgk.. pun dia dpt aktor terbaik tahun tu.. hihi.. ;)

    ReplyDelete
  4. syoklah klu dpt hg murah...berbaloi

    ReplyDelete
  5. ah betol lahhh ros. memang murah . kat perlis pon sama.. sebiji RM1. hari tu penah 90sen. tapi syg nya kiter xminat buah delima .

    ReplyDelete
  6. klu kat sini dpt cam tu murah , mmg borong la jwbnya . delima tu buah syurga ...

    ReplyDelete
  7. berapa harga sebenarnya..sori tdk tahu crta..hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS