GOTONG ROYONG TAK JADI!

September 13, 2014


Hai apa khabar semua?. Moga semuanya sihat -sihat sahaja yer. Macam mana hujung minggu korang?.. Mesti ada yang pergi bercuti, hadiri kenduri kahwin dan macam -macam program kan?. Saya?. Duduk rumah je kit hari ni. Petang nanti baru balik JB sebab esok kerja.. Kan syok kalau esok cuti!... 

Alkisahnya, malam tadi encik suami ada bagitahu saya yang pagi ni ada gotong royong kat blok kitorang ni. Kat Batu Pahat ni kitorang duduk kuarters tentera dalam kem. Suami saya kata berkumpul jam 8 pagi, berbaris bersama isteri. Wah gitu.. hihi. So, pagi tadi excited la kan.. Pukul 7 dah siap bertudung tau. Dalam pukul 8 pagi, suami saya turun bawah nak pergi ambil parang kat kawan dia. Pastu dalam 10 minit kemudian, dia naik rumah. Dia kata tak ada orang pula kat bawah. Aik, masa tu dah pukul 8.30 pagi. Takkanlah takdak sorang pun kan. Biasanya tentera ni berdisplin bab -bab masa ni. Nak tahu kenapa tak ada orang?.. Hihi. Rupanya suami saya salah tengok tarikh daa.. Gotong royong tu esok. Nampak gayanya tak dapat libatkan diri lah esok. Esok saya kerja, kena balik JB petang ni. Encik suami je lah wakilkan esok :)


You Might Also Like

4 comments

  1. kekekke semaaangat sungguh sampai tersalah tengok tarikh. siap dah alatan tu hihiks

    ReplyDelete
  2. erkk... adoyaii.. hahaha.. pengalaman xley dilupakan tu XP

    punyalah semangat bersiap ye kak ros. hehehe

    ReplyDelete
  3. Oo gitu pulak ye?
    Takpr lah...
    Yg pnting semangat ti ada. Hehe..

    ReplyDelete
  4. ahahaha boleh tersalah tarikh pulok

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS