DI MANA NILAI KEMANUSIAAN?


Sesak dada dua tiga hari ni. Air mata pun laju je mengalir... Macam-macam terjadi. Bukan pada saya. Tapi , pada masyarakat kita. Dikejutkan dengan berita seorang bayi yang meninggal di Taska. Kemudian, dengan seorang pelajar tingkatan 3 yang meninggal kerana jatuh syiling. Allahuakbar... Tak tahu nak cakap apa sebenarnya. Tapi, memang sebak hati ni..

p/s: Sedekahkan Al Fatihah buat semua yang telah meninggal dunia... 


Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
2 October 2014 at 13:48 ×

Ini terjadi akibat segelintir manusia yang tiada perasaan.

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 13:53 ×

smoga roh arwah dicucuri rahmat

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:04 ×

Alfatihah...
Allah lebih menyayangi mereka..

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:04 ×

Alfatihah...
Allah lebih menyayangi mereka..

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:26 ×

Al-fatihah.. betul tue ros..kesian kt budak tue kan..dah la anak yatim..:(

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:31 ×

tu lah... sedih betul. yang budak jatuh siling tu, xtau lah nak cakap apa dengan budak2 yang prank nya. x baik aniaya anak orang macam tu. dah la hidup susah. hmm

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 14:33 ×

betul... dunia semakin sampai penghujungnya.. ajal maut bila2 masa saja.. tapi sedih la..

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 15:27 ×

tu la. yg pelajar f3 tu sedih betol. T_T

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 16:49 ×

hari ini pun ada lagi terjadi kes yang sama...

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 19:30 ×

Al fatihah. Harap-harap insaflah budak-budak lepas nie.

Balas
avatar
admin
2 October 2014 at 20:14 ×

Allah lebih mengasihi mereka. Al-Fatihah.

Balas
avatar
admin
3 October 2014 at 20:30 ×

Syurga buat mereka. Takziah dan alfatihah.

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 18:07 ×

Nilai kemanusiaan dah makin berkurang...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment