KEDAH MELANGKAH KE SEPARUH AKHIR PIALA MALAYSIA ! - INILAH REALITI

Friday, 10 October 2014

KEDAH MELANGKAH KE SEPARUH AKHIR PIALA MALAYSIA !

Alhamdulillah.. Kedah berjaya melangkah ke peringkat separuh akhir Piala Malaysia 2014. Kedah mengatasi Kelantan dengan jaringan 3-0. Kedah melangkah ke separuh akhir dengan agregat 4-3. Tahniah Kedah! Dup dap dup dap tengok tadi. Penuh dramatik. Hikhik. Jaringan tadi oleh Hanif, Baddrol dan Syafiq. Tahniah buat semua pemain dan jurulatih :)

Hari ni sakit gigi. Tu yang tak de entry siang tadi. Tak larat mengadap handphone. hihi.

Petang tadi juga ada pembentangan bajet 2015. Banyak benda nak tulis pasal bajet. Tapi, malas pula rasa nak menulis dalam keadaan gigi yang sakit ni. Apa pendapat korang tentang bajet tadi?. Yang pasti ahli parlimen dah tak perlu "ikat perut" dah kan.. 



16 comments:

  1. sob sobbbb...
    kalah kelantannn
    heheheh tahniah lah kakros..
    sok bleh blnje ayu makan
    heeeeeeee

    ReplyDelete
  2. tahniah pada kedah...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

    ReplyDelete
  3. Alollooo...kesiannya Ros sakit gigi...seksa dibuatnya bila sakit gigi...dah pegi klinik lom ros?

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada Kedah. Semoga cepat sembuh kepada akak.

    ReplyDelete
  5. Eh, rumah baru...hehe..
    Nampak sgt lama x singgah..
    Tak sia2 jerit goal byk2 semalam..haha..

    ReplyDelete
  6. Mula mula baca awak macam dah jadi pengulas berita pula comel je..hehe.

    ReplyDelete
  7. Biar lah rakyat berkorban untuk pemimpin..Biar kita je ikat perut asal pemimpin hidup selesa..

    buang jauh2 slogan "rakyat diutamakan " tu..

    ReplyDelete
  8. Tahniah tuk kedah...

    moga dah sembuh dari sakit gigi tu...

    promoted content + rhb tuk ros...

    ReplyDelete
  9. Cayalah orang kedah :)
    Tahniah kak ros. Tumpang gembira sat naa.

    ReplyDelete
  10. Tahniah.. Pasukan Kedah dapat masuk ke peringkat seterusnya. Semoga terus menannglah lepas ni. =)

    ReplyDelete
  11. trol kat fesbuk.. dok ngutuk yang tak pi final.. CT tak amek tahu sangat

    ReplyDelete
  12. xsgka kan . kedah mula menunjuk taring nya kembali :)

    ReplyDelete