KEDAH MELANGKAH KE SEPARUH AKHIR PIALA MALAYSIA !

Alhamdulillah.. Kedah berjaya melangkah ke peringkat separuh akhir Piala Malaysia 2014. Kedah mengatasi Kelantan dengan jaringan 3-0. Kedah melangkah ke separuh akhir dengan agregat 4-3. Tahniah Kedah! Dup dap dup dap tengok tadi. Penuh dramatik. Hikhik. Jaringan tadi oleh Hanif, Baddrol dan Syafiq. Tahniah buat semua pemain dan jurulatih :)

Hari ni sakit gigi. Tu yang tak de entry siang tadi. Tak larat mengadap handphone. hihi.

Petang tadi juga ada pembentangan bajet 2015. Banyak benda nak tulis pasal bajet. Tapi, malas pula rasa nak menulis dalam keadaan gigi yang sakit ni. Apa pendapat korang tentang bajet tadi?. Yang pasti ahli parlimen dah tak perlu "ikat perut" dah kan.. 



Previous
Next Post »

16 comments

Click here for comments
11 October 2014 at 02:05 ×

sob sobbbb...
kalah kelantannn
heheheh tahniah lah kakros..
sok bleh blnje ayu makan
heeeeeeee

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 08:00 ×

tahniah pada kedah...

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 09:00 ×

Alollooo...kesiannya Ros sakit gigi...seksa dibuatnya bila sakit gigi...dah pegi klinik lom ros?

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 10:29 ×

Tahniah kepada Kedah. Semoga cepat sembuh kepada akak.

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 11:07 ×

Eh, rumah baru...hehe..
Nampak sgt lama x singgah..
Tak sia2 jerit goal byk2 semalam..haha..

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 14:22 ×

Mula mula baca awak macam dah jadi pengulas berita pula comel je..hehe.

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 21:18 ×

Biar lah rakyat berkorban untuk pemimpin..Biar kita je ikat perut asal pemimpin hidup selesa..

buang jauh2 slogan "rakyat diutamakan " tu..

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 22:28 ×

Tahniah tuk kedah...

moga dah sembuh dari sakit gigi tu...

promoted content + rhb tuk ros...

Balas
avatar
admin
11 October 2014 at 22:48 ×

Cayalah orang kedah :)
Tahniah kak ros. Tumpang gembira sat naa.

Balas
avatar
admin
12 October 2014 at 21:54 ×

Tahniah.. Pasukan Kedah dapat masuk ke peringkat seterusnya. Semoga terus menannglah lepas ni. =)

Balas
avatar
admin
13 October 2014 at 01:37 ×

trol kat fesbuk.. dok ngutuk yang tak pi final.. CT tak amek tahu sangat

Balas
avatar
admin
13 October 2014 at 14:36 ×

xsgka kan . kedah mula menunjuk taring nya kembali :)

Balas
avatar
admin
15 October 2014 at 11:07 ×

Tahniah buat kedah

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment