KEDAH TEWAS 3-1 PADA KELANTAN


Sedih tau! Tadi kemain excited updated pasal Kedah lawan Kelantan. Dengan harapan Kedah menang. Namun apakan daya. Bola tu bulat kan. Nasib baik perlawanan tadi timbal balik, bukan perlawanan kalah mati. Walau kalah tadi, masih ada harapan. Minggu depan akan lawan di Kedah pula. So, kita tunggu pulak minggu depan, tengok macam mana. Walau kalah,mereka dah cuba sehabis baik. Dan kekalahan Kedah tadi membuktikan Apek(keeper Kelantan) masih keeper yang terbaik di Malaysia. Banyak cubaan Kedah yang diselamatkan Apek. Terbaiklah Apek. Tu sebab layak jadi penjaga gol Malaysia!


Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
4 October 2014 at 02:44 ×

gomo klate gomo kak ros
heheheheh

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 04:44 ×

betul...bola tuh kan bulat... :

jemputlah join giveaway dekat blog saya kalau ada masa ye... saya nak kasi hadiah souvenirs dari Paris...ada 20 keychain untuk di menangi...jemput2 yer... :D

jindrisska.blogspot.com

Balas
avatar
admin
4 October 2014 at 17:51 ×

Handal pulak Kelantan ni..
Sian kat Kedah.
Hehe..

Balas
avatar
admin
5 October 2014 at 14:28 ×

Kesian... takpe cube lagi minggu depan pula kan.

Balas
avatar
admin
8 October 2014 at 14:10 ×

bisala hatu kan ada kalah ada menang..maybe next time kedah pulak menang mana tahu :-)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment