KEDAH TEWAS 3-1 PADA KELANTAN

October 04, 2014


Sedih tau! Tadi kemain excited updated pasal Kedah lawan Kelantan. Dengan harapan Kedah menang. Namun apakan daya. Bola tu bulat kan. Nasib baik perlawanan tadi timbal balik, bukan perlawanan kalah mati. Walau kalah tadi, masih ada harapan. Minggu depan akan lawan di Kedah pula. So, kita tunggu pulak minggu depan, tengok macam mana. Walau kalah,mereka dah cuba sehabis baik. Dan kekalahan Kedah tadi membuktikan Apek(keeper Kelantan) masih keeper yang terbaik di Malaysia. Banyak cubaan Kedah yang diselamatkan Apek. Terbaiklah Apek. Tu sebab layak jadi penjaga gol Malaysia!


You Might Also Like

6 comments

  1. gomo klate gomo kak ros
    heheheheh

    ReplyDelete
  2. betul...bola tuh kan bulat... :

    jemputlah join giveaway dekat blog saya kalau ada masa ye... saya nak kasi hadiah souvenirs dari Paris...ada 20 keychain untuk di menangi...jemput2 yer... :D

    jindrisska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Handal pulak Kelantan ni..
    Sian kat Kedah.
    Hehe..

    ReplyDelete
  4. Kesian... takpe cube lagi minggu depan pula kan.

    ReplyDelete
  5. bisala hatu kan ada kalah ada menang..maybe next time kedah pulak menang mana tahu :-)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS