MEMORI BAS EKSPRESS 2



Gambar masa nak balik semula ke Jb dari Sungai Petani minggu lepas.. Dah naik pun atas bas, abang saya yang ambil gambar ni. Sayu je hati tiap kali nak balik. Bas tak jalan lagi dah nangis sendu.. hikhik. Masa ni, mak, abang, adik dan anak sedara yang hantar gi strsen bus..

Baru balik minggu lepas, Alhamdulillah.. Moga ada lagi jodoh untuk kita bertemu.. Rindu dan sayang semua keluargaku :)

Alhamdulillah.. Bas pun ok. Selamat tiba di pagi Ahad lepas, terus masuk kerja. 


Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
31 October 2014 at 09:37 ×

setiap pertemuan wajib ad perpisahan..semua org ni kot..nak berpisah je sedih huhu

Balas
avatar
admin
31 October 2014 at 10:35 ×

rasa sedih tu mmg pasti ada =(

Balas
avatar
admin
31 October 2014 at 10:47 ×

alhamdulillah..selamat sudah..

Balas
avatar
admin
31 October 2014 at 19:38 ×

lagi-lagi bila family yang hantar kita kan, masa lambai2 tangan tu, lahai...

Balas
avatar
admin
4 November 2014 at 08:48 ×

sayu kan..
bas blk jb drkedah semuanya malam.
pengalaman juga bagi ciksu.

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 23:59 ×

Dah lama x naik bas.
Sesih kan..Selagi bas x jalan, selagi tu dok melambai.

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:41 ×

MV dah lama tak naik bas balik kg...huhu tapi kalau balik kg mmg liat nak balik semula untuk keja

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment