MEMORI BAS EKSPRESS 2

October 31, 2014



Gambar masa nak balik semula ke Jb dari Sungai Petani minggu lepas.. Dah naik pun atas bas, abang saya yang ambil gambar ni. Sayu je hati tiap kali nak balik. Bas tak jalan lagi dah nangis sendu.. hikhik. Masa ni, mak, abang, adik dan anak sedara yang hantar gi strsen bus..

Baru balik minggu lepas, Alhamdulillah.. Moga ada lagi jodoh untuk kita bertemu.. Rindu dan sayang semua keluargaku :)

Alhamdulillah.. Bas pun ok. Selamat tiba di pagi Ahad lepas, terus masuk kerja. 


You Might Also Like

8 comments

  1. setiap pertemuan wajib ad perpisahan..semua org ni kot..nak berpisah je sedih huhu

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..selamat sudah..

    ReplyDelete
  3. lagi-lagi bila family yang hantar kita kan, masa lambai2 tangan tu, lahai...

    ReplyDelete
  4. sayu kan..
    bas blk jb drkedah semuanya malam.
    pengalaman juga bagi ciksu.

    ReplyDelete
  5. Dah lama x naik bas.
    Sesih kan..Selagi bas x jalan, selagi tu dok melambai.

    ReplyDelete
  6. MV dah lama tak naik bas balik kg...huhu tapi kalau balik kg mmg liat nak balik semula untuk keja

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS