PANTAI TELUK BATIK , PERAK

October 31, 2014


Lokasi : Pantai Teluk Batik, Perak.
Hari : Jumaat (24 oktober 2014)


Letak satu je gambar.. Nanti kalau ada masa baru buat entry penuh... 

Memori di Pantai Teluk Batik, Perak.. Berkelah satu keluarga.. Oh indahnya memori tu..  

Sungguh, aku rindu!


You Might Also Like

16 comments

  1. teringat dulu hang out dengan classmate kat sini.. rindu T_T

    ReplyDelete
  2. baru je balik dari sana 26/10 berkelah juga..:)

    ReplyDelete
  3. Akak pun ada pergi baru2 nih..tapi kat atas tu macam kotor sikit la..kat pantai bersih..lepas tu yang jual2 barang pun tak banyak..Tapi keychaim kat sini murah giler..

    ReplyDelete
  4. bestnya berkelah dan mandi manda di tepi pantai.

    ReplyDelete
  5. lama sunggoh x g telok batik..dah 14 thn rasanya...masa blajaq kat itm sri manjung dulu memg ghajin laa turon situ...dekat, kan...nak g pangkoq, budak itm xleh g...huhu...

    ReplyDelete
  6. bestnya berkelah.. hihi..

    hai ros.. :)

    ReplyDelete
  7. bestnya!!! x sabar nak baca >.<

    ReplyDelete
  8. as salam kak ross,
    singgah dari blog cik Amy J.
    rindu pula pada pantai teluk ketapang. berkelah satu keluarga juga.. ^_^
    salam kenal dari blog diaridandelion ^_^

    ReplyDelete
  9. Akak last pergi teluk batik tahun 1997 kot...huhuhu lamanya!

    ReplyDelete
  10. saya pernah pergi sekali ... ramai lak org mandi masa tu ...

    ReplyDelete
  11. dulu ms husben keje kt lumut selalu p sini..

    ReplyDelete
  12. pernh skali je ke sini.masa tu bru bertunang. family cik abe saja ajak pergi berkelah.mcm nk kenal keluarga gituu.

    ReplyDelete
  13. lama tak pergi. hehe. sejam dari rumah saya lebih kurang teluk batik ni :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS