BROWNIES KEDUT YANG SEDAP!


Assalamualaikum.

Brownies kedut! Siapa pandai buat angkat tangan ✋✋✋

Alkisahnya, Cik Rose ni asyikla dok simpan resipi brownies kedut yang orang dok share kat fb. Buatnya idak lagi. Haha.

Satu hari tu, officemate Cik Rose iaitu Kak Ani bawa datang office. Alahai sedapnya rasa dia. Resepi pun dah ambik. Hew hew. Peram jugak resepi tu.

Lepas tu, Cik Rose ade beli brownies di fb. Ingatkan brownies kedut. Terus order satu loyang. Haha. Bila dapat, inilah dia rupanya brownies tu :


Sedap tu memang sedap. Tapi, tak kedut.. kecewa Cik Rose.

Tapi, syukur Alhamdulillah memang sedap pun. Cuma tekak ni nak makan brownies kedut :)

Nampaknya kena buat sendiri ni. Jadi ke tak kalau buat sendiri nanti? Hahaha.



Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
15 January 2016 at 09:28 ×

buat sendiri br puas hati kot :)

Balas
avatar
admin
15 January 2016 at 11:12 ×

mcm nk buat tp tak terbuat lagi .... mls hehehe

Balas
avatar
admin
22 January 2016 at 20:11 ×

tak merasa lagi brownies ni... bila la dapat buat ni

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment