NAK DERMA DARAH?

January 26, 2016

Assalamualaikum.

Ramai yang tak tahu jenis darah yang boleh diderma dan boleh di terima oleh mereka. Ada yang keliru kan?. 

Kat sini, saya kongsikan ringkasan tentang jenis darah yang boleh diterima dan boleh korang dermakan. Tak semua jenis darah boleh menerima jenis darah yang lain. 


Ada yang pernah dermakan tak?. 

Jangan lupa menderma darah yer. Dapat juga kita membantu mereka yang memerlukan :)





You Might Also Like

4 comments

  1. MV tak boleh lagi nak derma darah sebab anak masih bF

    ReplyDelete
  2. Kak doakn ros dimurahkan rezki, dpt menimang chaya mata

    ReplyDelete
  3. dulu masa kt U rajin lah menderma... dh tua nih jarang2 berkesempatan...

    sbb nya darah akak antara yg paling laku hehehe

    ReplyDelete
  4. Dulu saya susah nak hafal. Then end up hafal macam ni. "O pemurah, suka kasi orang. AB kedekut, tahu nak terima je" haha

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion