NAK DERMA DARAH?

Assalamualaikum.

Ramai yang tak tahu jenis darah yang boleh diderma dan boleh di terima oleh mereka. Ada yang keliru kan?. 

Kat sini, saya kongsikan ringkasan tentang jenis darah yang boleh diterima dan boleh korang dermakan. Tak semua jenis darah boleh menerima jenis darah yang lain. 


Ada yang pernah dermakan tak?. 

Jangan lupa menderma darah yer. Dapat juga kita membantu mereka yang memerlukan :)





Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
26 January 2016 at 15:44 ×

MV tak boleh lagi nak derma darah sebab anak masih bF

Balas
avatar
admin
26 January 2016 at 22:06 ×

Kak doakn ros dimurahkan rezki, dpt menimang chaya mata

Balas
avatar
admin
27 January 2016 at 09:11 ×

dulu masa kt U rajin lah menderma... dh tua nih jarang2 berkesempatan...

sbb nya darah akak antara yg paling laku hehehe

Balas
avatar
admin
2 February 2016 at 14:48 ×

Dulu saya susah nak hafal. Then end up hafal macam ni. "O pemurah, suka kasi orang. AB kedekut, tahu nak terima je" haha

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment