LANOON COFFEE BATU PAHAT TERBAIK


Assalamualaikum.

Nak cerita tentang Lanoon Coffee hari ini. Sebagai pencinta kopi, haruslah Cik Rose mencuba. Kat Batu Pahat, tak ada Starbucks. Jadi, bila teringin kopi ala-ala Starbucks, kenalah cari yang seakan-akan rasanya. Takkan nak ke Kluang pula time hari bekerja kan. Hikhik. 

Penyelesaiannya ialah Lanoon Coffee. Sebenarnya dah beberapa kali beli Lanoon Coffee. Antara perisa yang pernah beli ialah Mocha ( ni feveret ni!) , cappuchino, strawberry  chocolated, hazelnut coffee. 

Kali ni nak cuba perisa yang tak pernah rasa pula. Jadi, Cik Rose memilih Vanilla Chocolated 


Komen? Sedap pada tekak Cik Rose.Dahla tengah batuk, minum ais pula. Aduhai Cik Rose. Yang ni harganya RM5. Kalau rasa manis, tambah jer air kan. Simple jer. 

Cik Rose takdelah selalu beli. Kadang-kadang time teringin jer. Hihi.

Lokasi? Di Batu Pahat, Johor. 

Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
27 August 2016 at 10:33 ×

wow sedapnya! yum yum

Balas
avatar
admin
27 August 2016 at 10:35 ×

banyak dah jual kopi hipster mcm ni,tepi2 jalan pun dah ada juga jual. harga dia standard la rm5. setakat ni tak pernah lagi cuba,walaupun kekadang mata jeling2 juga gerai yg jual kopi mcm ni kat tepi jalan. hehe
sekarang musim panas,nak minum kopi w/p berais macam tak sesuai pula,huhu..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment