GOODIES BAG - KENDURI KAHWIN

Assalamualaikum.

Tak sabar nak tunggu musim kenduri. Hihi. Memang feveret, nasi kenduri! Nak-nak Nasi Beriani. Alahai sedapnya. Baru-baru ni, salah seorang pegawai di tempat kerja Cik Rose adakan majlis kenduri perkahwinan anak beliau. Cik Rose balik kampung time tu. Tak dapatlah pergi. Tapi, tetap dapat goodies bag! Alhamdulillah. Taraaaa :

Dapat sebuah beg yang berisi macam-macam. Ada biskut dan kopi/teh. Kopi untuk lelaki dan teh untuk perempuan. Menarik, kan.



Adik ipar Cik Rose pun bakal melangsungkan pernikahan awal tahun depan. Cik Rose tak tahu lagi apa yang bakal diberikan buat para tetamu. Kena tanya mak mertua lah kan :)
 
Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
31 October 2016 at 15:49 ×

Wah.. Satu kelainan pada tetamu..
menarik..

Balas
avatar
admin
31 October 2016 at 15:59 ×

mcm mcm ada...menarik goody bag tu, boleh guna utk simpan apa2 yang perlu...

Balas
avatar
admin
31 October 2016 at 16:13 ×

Lain dari yg lain goodies ni.. Tak pernah lagi pergi kenduri dpt yg camni.. dpt beg..

Balas
avatar
admin
31 October 2016 at 16:24 ×

hehe.. cantik beg tu rose

Balas
avatar
admin
1 November 2016 at 07:37 ×

Cantik beg tu. Saya suka kumpul2 bekas goodies bag yg lawa2..haha

Balas
avatar
admin
1 November 2016 at 08:03 ×

wahhhh mcm2 dlm nya.... menarik tu lain dr biasa
beg goodies tu pun lawa blh di guna bt letak duit siling

Balas
avatar
admin
1 November 2016 at 09:33 ×

sng. beg boleh guna blk =)

Balas
avatar
admin
3 November 2016 at 08:04 ×

waaaah.. goodies yang menarik.
lain dari yang lain.. ^_^

Balas
avatar
admin
4 November 2016 at 02:55 ×

Oh..wow... Kreatif! Lain dari yang lain.. :D

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment