GOODIES BAG - KENDURI KAHWIN - INILAH REALITI

Monday, 31 October 2016

GOODIES BAG - KENDURI KAHWIN

Assalamualaikum.

Tak sabar nak tunggu musim kenduri. Hihi. Memang feveret, nasi kenduri! Nak-nak Nasi Beriani. Alahai sedapnya. Baru-baru ni, salah seorang pegawai di tempat kerja Cik Rose adakan majlis kenduri perkahwinan anak beliau. Cik Rose balik kampung time tu. Tak dapatlah pergi. Tapi, tetap dapat goodies bag! Alhamdulillah. Taraaaa :

Dapat sebuah beg yang berisi macam-macam. Ada biskut dan kopi/teh. Kopi untuk lelaki dan teh untuk perempuan. Menarik, kan.



Adik ipar Cik Rose pun bakal melangsungkan pernikahan awal tahun depan. Cik Rose tak tahu lagi apa yang bakal diberikan buat para tetamu. Kena tanya mak mertua lah kan :)
 

9 comments:

  1. Wah.. Satu kelainan pada tetamu..
    menarik..

    ReplyDelete
  2. mcm mcm ada...menarik goody bag tu, boleh guna utk simpan apa2 yang perlu...

    ReplyDelete
  3. Lain dari yg lain goodies ni.. Tak pernah lagi pergi kenduri dpt yg camni.. dpt beg..

    ReplyDelete
  4. Cantik beg tu. Saya suka kumpul2 bekas goodies bag yg lawa2..haha

    ReplyDelete
  5. wahhhh mcm2 dlm nya.... menarik tu lain dr biasa
    beg goodies tu pun lawa blh di guna bt letak duit siling

    ReplyDelete
  6. waaaah.. goodies yang menarik.
    lain dari yang lain.. ^_^

    ReplyDelete
  7. Oh..wow... Kreatif! Lain dari yang lain.. :D

    ReplyDelete