Lirik Lagu Satu Peluang Lagi – Fiq (OST DRAMA PATAHNYA SEBELAH SAYAP)

October 09, 2016

Assalamualaikum.

Cik Rose tertarik dengan salah satu lagu tema drama Patahnya Sebelah Sayap. Iaitu lagu Aatu Peluang Lagi nyanyian Fiq. Lagu ni bukanlah lagu baru. Tapi, Cik Rose macam baru dengar pula masa tengok drama ni. Bila part sedih jer, keluarlah lagu ni. Paling terkesan masa part Alisha di mahkamah. Amzar datang. Ingatkan datang nak bela Alisha, maklumlah dia peguam Rupanya tak. Kejamnya si Amzar ni!

Macam biasa, Cik Rose kongsikan liriknya.

Lirik Lagu Satu Peluang Lagi-Fiq

Maafkan aku kesilapan aku
Halusnya hati mu aku tersentuh
Telah kau berikan segala yang kau punya
Demi membahagiakan aku yang hina


Segala duka mu segala tangis mu
Akan ku tebus seumur hidup ku
Sedalam dalamnya aku menyesali
Terimalah aku kembali



Kerana engkau yang ku cinta
Pertama hingga ke akhirnya
Maafkan kerana pernah meluka
Beri aku satu peluang lagi


Segala duka mu segala tangis mu
Akan ku tebus seumur hidup ku
Sedalam dalamnya aku menyesali
Terimalah aku kembali


Kerana engkau yang ku cinta
Pertama hingga ke akhirnya
Maafkan kerana pernah meluka
Beri aku satu peluang lagi

You Might Also Like

4 comments

  1. Hehe..certa ni pun tak sempat tengok lagi

    ReplyDelete
  2. Banyak citer akak x tertengok...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Best ke kak... Eija blm tgk lagi hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion