SAFI SHAYLA - SHAMPOO PILIHAN WANITA BERTUDUNG

October 10, 2016

Assalamualaikum.

Korang guna shampoo apa yer? Sesuai tak dengan rambut? Susahnya nak cari shampoo yang sesuai dengan keadaan rambut kita kan. Macam Cik Rose lah, menghadapi masalah nak cari shampoo yang sesuai. Salah shampoo, rambut gugur banyak. Bia dah ok shampoonya, macam kering pulak rambut. 

Dalam entry kali ni, Cik Rose nak kongsikan shampoo yang sesuai untuk semua khususnya wanita bertudung!

Shampoo Safi Shayla!






Rambut wanita ni ibarat mahkota pada setiap wanita. Dan rambut jugak boleh memberikan keyakinan yang extra buat kita ni. Tapi, untuk memiliki rambut yang menawan, kenalah pandai jaga. Bagi wanita yang bertudung, penjagaan rambut memang akan dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat, dan bermaya.



Dengan keadaan ekonomi kita sekarang ni, Cik Rose yakin korang mencari suatu produk yang terbaik dengan harga yang berpatutan. Apalagi, memang SAFI Shayla pilihan hati!







Korang nak tahu tak, sekarang ni Safi Shayla ada Pek Fleksi di mana ia merupakan inovasi pertama dalam industri syampu. Dah nama pun “fleksibel” ianya boleh digunakan dalam pelbagai cara dan keadaan, SAFI Shayla melengkapkan kehidupan wanita bertudung moden seperti Cik Rose yang sentiasa mencari produk berkualiti pada harga mampu milik.

Nak tahu keenam-enam pek Safi Shayla ni? Jom Cik Rose kongsikan dengan korang. Untuk rambut hitam menawan, segar bermaya, anti kelemumur, itch kontrol, kawalan minyak, kawalan rambut gugur, kawalan rambut rosak, dan licin terurus.




HITAM MENAWAN

SEGAR BERMAYA

ANTI KELEMUMUR

ITCH KONTROL

KAWALAN MINYAK

KAWALAN RAMBUT GUGUR

KAWALAN RAMBUT ROSAK

LICIN TERURUS


Di mana nak dapatkan SAFI Shayla?

Produk ini boleh di dapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama pada harga RM14.65.Untuk maklumat  lanjut mengenai jenama SAFI sila layari laman Facebook SAFI, www.facebook.com/SAFI.MY, laman Instagram SAFI@safimalaysia dan saluran Youtube SAFI di www.youtube.com/safimalaysia
  

You Might Also Like

5 comments

  1. saya pun suka pakai safi yg kaler biru tu. segar je rasa. tktau pulak dh ada dlm pek refill

    ReplyDelete
  2. MD pon guna syampu anti kelemumur safi syayla ni.. Best! Sejuk je kepala.. Rambut pon lembut & lebih mudah diurus!^_^

    ReplyDelete
  3. pernah try safi shayla ni tapi tak sesuai jugak dgn rambut sy..huhu

    ReplyDelete
  4. ciksu guna yg pink ari tu.. dh hbs. tak beli beli pon lagi. alhammdulillah serasi. rambut pon x byk gugur. bau pon best. rambut lembut j

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion