Friday, July 28, 2017

Beli Perfume Dexandra Yang Wangi dan Tahan Lama

Beli Perfume Dexandra Yang Wangi dan Tahan Lama | Assalamualaikum dan selamat malam. Bersiaran malam-malam kerana mata tak mahu lelap. Esok cuti, jadi tak risau tidur lewat .

Tadaaa... Blog Cik Rose dah berwajah baru. Moga perubahan ini bakal meningkatkan lagi semangat Cik Rose yang sudah pun meningkat. Eh eh. Hi hi. 

Untuk pengetahuan semua, Cik Rose masih jual perfume Dexandra ya. Kalau nak, boleh beli dari Cik Rose. Whatsapp Cik Rose je, 0194964553


Jangan malu-malu. 

 
Harga Perfume Dexandra

1 botol RM 65 
2 botol RM 120

Harga tidak termasuk postage. 

Ada pelbagai jenis bauan yang ada. Pilihan Cik Rose adalah Bombshell dan Forbiden Rose. Harum!

Haruman dari Dexandra ni diinspirasikan dari perfume terkemuka. Bau setanding haruman original dan tahan lama. Boleh beli dan pakai hari-hari. Berbaloi-baloi!

Kalau Forbiden Rose menjadi pilihan Cik Rose, berbeza pula dengan pelanggan-pelangan Cik Rose. Antara yang paling banyak di beli adalah Bvlgary Rose Essential dan Gucci Flora . Manakala untuk lelaki pula adalah Dunhill Blue dan Bvlgary Man Extreme.



Jom kekal mewangi ramai-ramai. Bila berbau harum ni, keyakinan diri tu adalah kan. Tapi, jangan keterlaluan pula sampai menusuk hidung orang sebelah sampai bersin. Hi hi. Gunakanlah konsep bersederhana. Wahhh.. 


3 comments:

  1. akak mmg pengguna dexandra... bombshell mmg pilihan akka skrg, ingat nnti nk tukar midnight pulak la... sbb perfum midnight akak dh nk abis, kte pakai dexandra midnight lah pulak jimat heheheh

    ReplyDelete
  2. best kan perfume ni.. macam pakai yang ori and mahal hihi..

    ReplyDelete