PERMULAAN 2019

Sunday, January 27, 2019
Assalamualaikum.

Januari 2019, hampir berlalu meninggalkan kita. Bagaimana bulan pertama anda? 

Moga baik-baik sahaja hendaknya. 


Perjalanan 2019.

Ada yang diduga dengan berat pada awal tahun ini. Mahu tidak mahu, harus dihadapi. Harus berusaha berhadapan dengannya. 

Ada pula menerima khabar gembira. Berita yang seringkali diidamkan. Rezeki dari Allah. Tahniah. Syukur Alhamdulillah. 

Perpisahan. Ada yang diuji dengan perpisahan di dunia. Bibir senang mengucap kata sabar. Namun, apa yang bersarang di hati, tak dapat kita lihat. 

Azam 2019.


Walau apa pun azamnya, berusahalah ke arah kebaikan. Berusaha sedayanya untuk mengecapinya.

Akan ada ujian, ada halangan. Tempuhi dengan tenang dan sabar 




4 comments:

  1. Sekejap je dah nak berakhir Januari 2019 kan..

    ReplyDelete
  2. 2019 yang biasa-biasa saja. Ingin lupakan keperitan 2018. Huhuhu

    ReplyDelete
  3. yashe yashee je bulan January tahun ni. belum ada yang menarik tapi syukur alhamdulillah
    xde yang tidak2. semoga hari2 kita sentiasa sihat dan ceria =D

    ReplyDelete
  4. happy new year. semoga 2019 lebih baik dr sebelumnya. hihi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.