LOSYEN VASELINE - INTENSIVE CARE

October 13, 2016

Assalamualaikum.

Bila ke Watsons atau Guardian, mesti ada je yang nak beli. Kadang- kadang tu memang tak plan pun nak beli apa-apa. Bila keluar, eh eh ada plastik kat tangan. Hikhik. Nak buat maca mana ni. 

Baru-baru ni singgah Watsons. Terbeli satu losyen dari Vaseline. Jenis Intensive care - deep restore.


Saja cuba-cuba losyen. Sekali tertawan dengan bau losyen ni. Harum dia tak keterlaluan. So nice! Tu yang terus ambil dan gi kaunter bayar. 


Bagi Cik Rose, losyen ni ok la. Tak melekit. Meresap elok jer. Bau dia pun ok. Tak wangi sangat sampai menusuk hidung. Hihi. 

Sampai bila nak bertahan dengan losyen ni? Entahla. Sebab Cik Rose ni selalu bertukar-tukar. Hihi. Tak tetap pendirian dalam bab losyen ni. Beli losyen tak pernahnya guna sampai habis. Aduhai... korang macam mana pula? Kongsilah losyen pilihan korang?


You Might Also Like

3 comments

  1. Saya pula dh ada satu jenis losyen pilihan. Hati... Tunggu gaji baru nak beli.. hehe

    ReplyDelete
  2. saya pun guna vaselin..best..:D

    ReplyDelete
  3. vaseline..bau dia soft jer kan..:)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS