LOSYEN VASELINE - INTENSIVE CARE

Assalamualaikum.

Bila ke Watsons atau Guardian, mesti ada je yang nak beli. Kadang- kadang tu memang tak plan pun nak beli apa-apa. Bila keluar, eh eh ada plastik kat tangan. Hikhik. Nak buat maca mana ni. 

Baru-baru ni singgah Watsons. Terbeli satu losyen dari Vaseline. Jenis Intensive care - deep restore.


Saja cuba-cuba losyen. Sekali tertawan dengan bau losyen ni. Harum dia tak keterlaluan. So nice! Tu yang terus ambil dan gi kaunter bayar. 


Bagi Cik Rose, losyen ni ok la. Tak melekit. Meresap elok jer. Bau dia pun ok. Tak wangi sangat sampai menusuk hidung. Hihi. 

Sampai bila nak bertahan dengan losyen ni? Entahla. Sebab Cik Rose ni selalu bertukar-tukar. Hihi. Tak tetap pendirian dalam bab losyen ni. Beli losyen tak pernahnya guna sampai habis. Aduhai... korang macam mana pula? Kongsilah losyen pilihan korang?


Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
13 October 2016 at 08:18 ×

Saya pula dh ada satu jenis losyen pilihan. Hati... Tunggu gaji baru nak beli.. hehe

Balas
avatar
admin
13 October 2016 at 09:19 ×

saya pun guna vaselin..best..:D

Balas
avatar
admin
13 October 2016 at 09:23 ×

vaseline..bau dia soft jer kan..:)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment