Breaking

Saturday, 26 May 2018

Sinopsis Klik Pengantin Musim Salju di Astro Ria

Assalamualaikum.
Drama Klik Pengantin Musim Salju. Dek kerana Cik Rose mengikuti drama Isteri Untuk Diiktiraf di tv1, Cik Rose terlupa akan drama ni. 


Pertama kali tengok dah episod 8. Eh macam best pulak dah! Lakonan Alif Satar memang best kan. 
Nanti bolehlah rakam je di astro. Tapi episod awal dah tertinggal. Slow-slow tengok balik nanti. 


SINOPSIS KLIK PENGANTIN MUSIM SALJU

Demi kesihatan neneknya, Adam Putra mengajak Kay, gadis brutal yang langsung tak feminin untuk berlakon sebagai pengantin olok-oloknya kerana tunangnya (Karlisha Zandra) membatalkan perkahwinan mereka pada saat akhir.

Kay yang tidak mahu disatukan dengan Irham, mamat sewel yang menyakitkan hatinya itu bersetuju berlakon sebagai pengantin olok-olok Adam Putra dan mengikut lelaki itu ke Jepun untuk bertemu dengan nenek Adam Putra.

Musim dingin dan salju tebal di Jepun menjadi saksi cinta mereka bersemi. Dalam mengharungi hari-hari sebagai pasangan pengantin olok-olok, mereka terjebak dalam gelora cinta yang hangat membara hingga akhirnya mereka betul-betul jadi pengantin.

Asyiknya mereka menyulam cinta setelah berkahwin di bumi Jepun sehinggakan mereka tidak menyangka ada badai yang sedang menanti setelah mereka pulang ke Malaysia. Cinta mereka diuji dengan kehadiran Hud Mikael, sepupu Adam Putra yang pernah sukakan Kay dan juga bekas tunang Adam Putra iaitu Karlisha Zandra.

Berjayakah pengantin musim salju ini mempertahankan cinta suci mereka?

WATAK PELAKON 

Alif Satar sebagai Adam Putra
Siti Nordiana sebagai Kasih Lateefa
Adam Lee sebagai Hud Mikael
Atikah Suhaime sebagai Karlisha Zandra
Norlia Ghani sebagai Tengku Maryam
Nina Juren sebagai Tengku Alawiyah
Aleza Shadan sebagai Aisyah
Lan Solo sebagai Irham
Cik Manggis sebagai Nana
Dafi sebagai Sam
Ardell Aryana sebagai Layla
Jasmine Ashraff sebagai Aryana Putri


Selamat menonton!

1 comment:

  1. gandingan pelakon yang hebat.tengok ep berapa ntah aritu.best jugak.

    ReplyDelete