Wednesday, August 23, 2017

Enchanteur Stunning Rangkaian Terbaru dari Enhanteur Yang Wangi Mempesona!

Enchanteur Stunning Rangkaian Terbaru dari Enhanteur Yang Wangi Mempesona! Sebut sahaja Enchanteur, semua pun tahu kan. Bukan sahaja menjadi pilihan gadis remaja, malah menjadi pilihan semua peringkat usia. Tak kira jantina sebenarnya. Yang lelaki pun suka je dengan Enchanteur. Ada banyak pilihan haruman yang ada. Pilih je yang sesuai dengan citarasa masing-masing.  Cik Rose memang suka losyen Enchanteur Paris yang warna pink tu. Wangian yang memikat. Memang pilihan Cik Rose sejak kebelakangan ni. Dahlah wangi, tak melekit pula tu kan. 



Baru-baru ni ENCHANTEUR  telah melancarkan  rangkaian Eau de Toilette dan penjagaan peribadi yang di beri nama STUNNING. 



Wangian mempesona ini merupakan gabungan Turkish Rose dan Magnolia, telah dipertingkatkan dengan kemanisan dari Blackcurrant Bud dan Raspberry serta dicampur juga dengan  kelembutan Sandalwood. Lembut je baunya, memang kena dengan citarasa Cik Rose ni. Tak menyengat hidung. Cik Rose yakin ramai yang bakal jatuh cinta dengan haruman terbaru dari Enchanteur ni. 




Packagingnya berwarna peach, nyata sudah memikat hati sesiapa sahaja yang memandangnya. Jatuh hati pandang pertama gitu. Rangkaian Enchanteur Stunning terdiri dari Eau De Toilette, Perfumed Body Lotion, Perfumed Deo Roll-On, Perfumed Deo Mist dan Perfumed Talc . Senang cakap, lengkaplah. Ada minyak wangi, ada deodorant, ada bedak, ada losyen! Senang kan, boleh beli satu set terus. Eh sesuai juga untuk dijadikan hadiah buat yang tersayang. Makin sayanglah lepas dapat set Stunning ni. 

Enchanteur Stunning - Eau De Toilette

Mesti beli! Sebab Cik Rose suka akan baunya. Lembut tetapi mempesonakan. Wah gitu. Reka bentuk botolnya pun menarik, dan nampak eksklusif. Sembur sahaja di pergelangan tangan dan leher, korang akan kekal mewangi gitu. hihi. Jujur, Cik Rose suka. Boleh jadikan antara koleksi perfume Cik Rose ni. 


Enchanteur Stunning - Perfumed Body Lotion

Cik Rose sebelum ni memang pakai losyen dari Enchanteur, tapi yang jenis Paris pink tu. Bila dah cuba yang Stunning ni, eh macam lagi suka. Cinta beralih arah nampaknya ni. Bestlah, tak melekit dan wangi tu sudah pasti. Tapi, jangan risau. Wangi dia tak adalah sampai menusuk hidung tu. Ada sesetengah orang alah dengan losyen yang terlalu wangi kan. Cik Rose pun sama. Nanti asyiklah bersin. Untuk losyen ni, Cik Rose bagi 5 bintang. Eh. hikhik.

Enchanteur Stunning - Perfumed Talc

Bedak Enchanteur ni suami Cik Rose cukup suka. Haha. Cik Rose jarang pakai bedak. Tak tahu kenapa. Tapi, cik abang pulak yang suka bedak ni. Dia kata wangi. Jadinya, bedak ni jadi hak milik dia nampaknya. Hihi. 

Enchanteur Stunning -  Perfumed Deo Roll-On

Walaupun ramai yang dah beralih arah memilih deodorant jenis semburan, masih ada yang menggemari jenis stick ni kan. Ianya memiliki peminat tersendiri. Kerana itu, ia masih relevan dan mendapat sambutan hangat!

Enchanteur Stunning - Perfumed Deo Mist

Deodorant yang jenis semburan ni memang jadi pilihan ramai sekarang kan. Sebabnya senang dan jimat masa. Sembur je. Terus boleh pakai baju. Tak payah tunggu nak kering bagai kan. Korang yang memang guna deodorant jenis semburan ni patut cuba!




Harga Enchanteur Stunning
Jangan risau. Harganya amatlah berpatutan seiring dengan kualitinya. Nak beli pun mudah, ada je di pasaraya-pasaraya, kedai-kedai atau farmasi. Tak perlu risau nak mencarinya kalau habis.


Untuk maklumat lanjut mengenai ENCHANTEUR, boleh rujuk :



3 comments: